Spring in Maaseik
Eindelijk lente, zon, goed humeur en wat warmte. Tijd om buiten tijd door te brengen met onze honden.
Maar zoals dat gaat met bobtails: als de zon schijnt, moet je direct in de schaduw liggen.

Ren ook niet te veel tijdens het wandelen, want dan kan het te warm worden…

“Heidi” mocht helemaal alleen met ons mee naar Maasbracht om daar langs de Maas te wandelen.

Onze honden zijn soms veganistisch… dan eten ze tijdens onze wandelingen heel veel van dat verse, groene gras. Dat moet erg lekker zijn. Ik heb dan altijd het gevoel dat ik met een kudde schapen op pad ben.


Bij het fokken gaat het niet alleen om pluizige puppy’s
Euro OES Show 2026
Nieuw speelgoed voor de puppy’s
De teddybeer moest aftreten
Peter en Heidi